Full name:
Abbreviated name:
Identification code:
Code egrpou 21870998
Location:
36019, Poltava region, Poltava, st. Kollektivnaya, 10
Consumer complaints are accepted at the specified address.
Customer service offices
Contact phone numbers: 0733209209, 209
Email address: [email protected]
List of own sites: https://salamandra.ua/
PrJSC "SALAMANDRA" carries out insurance activities in the form of voluntary and compulsory insurance on the basis of issued by PrJSC "SALAMANDRA" LICENSE for the implementation of voluntary and compulsory types of insurance.
You can check the information on the page of the official Internet representation of the NBU at the link: https://kis.bank.gov.ua
№ з/п | Full name | Position held |
---|---|---|
1 | Malenko Roman Ihorovych | General director |
2 | Fidzina Taras Valeriiovych | Chairman of the Supervisory Board |
3 | Kryvunenko Oleksandr Vitaliiovych | Member of the Supervisory Board |
Зображення позначень, які є об’єктом торговельної марки | Свідоцтво про реєстрацію/Заявка на торгівельну марку (знак для товарів та послуг) |
---|---|
![]() | Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні |
![]() | Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні |
![]() | Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні |
![]() | Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні |
![]() | Свідоцтво на знак для товарі і послуг №175529 |
![]() | Свідоцтво на знак для товарі і послуг №262768 |
![]() | Свідоцтво на знак для товарі і послуг №264544 |
Certificate of registration of a financial institution
You can check the information on the page of the official website of the NBU at the link:
https://kis.bank.gov.ua/
Національний банк України
Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9
Скринька для приймання документів в паперовому вигляді установлена за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 11-б
Телефон: 0800505240
E-mail: [email protected]
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів:
01001, м.. Київ, вул. Б.Грінченка, 1
Телефон: (044) 279-12-70
Усі спори, що виникають із договору страхування між ПрАТ «СК «Саламандра» та Клієнтом (Страхувальником), вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у порядку, встановленом чинним законодавством України.
Клієнт має право на звернення:
1) до ПрАТ «СК «Саламандра»:
2) до Національного банку України:
Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому (електронному) вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян».
Основні показники діяльності ПрАТ «СК «Саламандра» можливо перевірити на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#6
Results of the competition for the selection of the subject of audit activity