Повне найменування:
Скорочене найменування:
Ідентифікаційний код:
Код ЄДРПОУ 21870998
Місцезнаходження:
36019, Полтавська обл., місто Полтава, вул. Колективна, буд. 10
За вказаною адресою приймаються скарги споживачів.
Офіси для обслуговування клієнтів
Контактні телефони: 0733209209, 209
Адреса ел. пошти: [email protected]
Перелік власних веб-сайтів: https://salamandra.ua/
ПрАТ «САЛАМАНДРА» провадить страхову діяльність у формі добровільного та обов’язкового страхування на підставі виданих ПрАТ «САЛАМАНДРА» ЛІЦЕНЗІЙ на здійснення добровільних та обов’язкових видів страхування.
Перевірити відомості можливо на сторінці офіційного Інтернет-представництва НБУ за посиланням: https://kis.bank.gov.ua
№ з/п | Прізвище, ім'я, по батькові особи | Займана посада |
---|---|---|
1 | Маленко Роман Ігорович | Генеральний директор |
2 | Фідзіна Тарас Валерійович | Голова Наглядової ради |
3 | Кривуненко Олександр Віталійович | Член Наглядової ради |
Зображення позначень, які є об’єктом торговельної марки | Свідоцтво про реєстрацію/Заявка на торгівельну марку (знак для товарів та послуг) |
---|---|
Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні | |
Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні | |
Заявка про реєстрацію знака для товарів і послуг в Україні | |
Свідоцтво на знак для товарі і послуг №327147 | |
Свідоцтво на знак для товарі і послуг №175529 | |
Свідоцтво на знак для товарі і послуг №262768 | |
Свідоцтво на знак для товарі і послуг №264544 |
Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи
Перевірити відомості можливо на сторінці офіційного Інтернет-представництва НБУ за посиланням:
https://kis.bank.gov.ua/
Національний банк України
Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9
Скринька для приймання документів в паперовому вигляді установлена за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 11-б
Телефон: 0800505240
E-mail: [email protected]
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів:
01001, м.. Київ, вул. Б.Грінченка, 1
Телефон: (044) 279-12-70
Усі спори, що виникають із договору страхування між ПрАТ «СК «Саламандра» та Клієнтом (Страхувальником), вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у порядку, встановленом чинним законодавством України.
Клієнт має право на звернення:
1) до ПрАТ «СК «Саламандра»:
2) до Національного банку України:
Розгляд вищевказаних звернень, які повинні бути подані у письмовому (електронному) вигляді, здійснюється у порядку та строки, передбачені Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян».
Основні показники діяльності ПрАТ «СК «Саламандра» можливо перевірити на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#6
Результати конкурсу з відбору суб'єкта аудиторської діяльності